برند های مایکروفر
نوشته شده توسط : تفال سرویس

برندهای مایکروفر

آاگ ، بوش ، دوو ، جنرال الکتریک ، آدمیرال ، سامسونگ ، الجی ، بکو ، زیمنس ، باگنشت ، کنوود ، وستینگهاوس ، ایندزیت ، فریجیدر ، اسنوا ، بلومبرگ ، کن مور ، ناسیونال ، پاناسونیک ، پارس خزر ، بوتان ، فلر ، دلونگی ، لتو ، بیمکث ، عرشیا ، آریستون ، بایترون ، ویرپول ، مدیا ، گوسونیک ، گاسونیک ، بلک اندیکر ، تکا ، شارپ ، مجیک ، پاکشوما ، تکنوگاز ، مولینکس ، میله ، نف ، کندی ، سوپرا ، همیلتون ، هاردستون ، اوشن

تعمیرات تخصصی انواع مایکروویو و سولاردام برندهای دیگر و سرویس دوره ای و تست اشعه با مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی ایران

جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مرکز و جنوب و شرق تهران با شعبه مرکزی، تلفن 02166436070 تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر

نمایندگی تعمیرات مایکروفر

تعمیر مایکروفر آاگ:

برند AEG جزئی از برندهای برتر لوازم خانگی در اروپا میباشد ، در نظر داشته باشید که شرکت AEG از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار است. مایکروفر آاگ از برندهای پرطرفدار در بازار محسوب میشود که قطعات آن نیز موجود است، تعمیر مایکروفر آاگ در محل چنانچه نیاز به تست اشعه نداشته باشد امکان پذیر است ، بسیاری از تعمیرکاران مایکروفر چون الکترونیک کار نمیباشند ، هنگامیکه مشکل بردی داشته باشد آن را به قسمت الکترونیک ارجاع میدهند.

تعمیر مایکروفر بوش:

شرکت بوش شرکتی آلمانی است که توسط روبرت بوش بنیان نهاده شده است ، اولویت بوش بهبود در مصرف انرژی است. در صورت عدم نیاز به تست اشعه مایکروفر بوش در محل تعمیر میگردد.

تعمیر مایکروفر ناسیونال:

مجموعه تفال سرویس، ماکروفر ناسیونال شما را تعمیر مینماید، توجه فرمایید که تعمیرات ماکروفر ناسیونال به دلیل حساسیتی که دارد ، نباید از قطعات غیر فابریک برای تعمیرات استفاده شود ، بنابراین هنگام نیاز به تعمیرات با تعمیرگاه مجاز ماکروفر ناسیونال تماس حاصل نمایید . ماکروفر ناسیونال به دلیل طول عمر بالا و کیفیت قطعات ، در بین مردم پرطرفدار میباشد .

توجه : چنانچه به دلیل سوختن لامپ مگنتران ناسیونال ، ماکروفر ناسیونال شما غذا را گرم نمیکند تعویض لامپ مگنتران ناسیونال فابریک الزامی میباشد .

تعمیر مایکروفر دوو:

دوو در سال ۱۹۷۱ در کره تاسیس شده است ، که در بیش از ۴۰ کشور جهان موفق به فروش محصولات خود شده است ، لازم است بدانید هنگامی که شرکت کره ای دوو رو به ورشکستگی بود گروه انتخاب با رقیب سوئدی خود قصد خرید این کارخانه را داشتند که گروه انتخاب برنده این خرید شد ؛ اما به دلیل تحریم موفق به ثبت نهایی نشد.

امروزه ماکروفر دوو از لوازم اساسی و کمک حال خانه دارها شده است ، ماکروفر دوو در ایران از فروش خوبی برخوردار است.

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک:

جنرال الکتریک شرکتی آمریکایی است ، جنرال الکتریک در دنیا از فروش محصولات خوبی برخوردار است ، در ایران یخچال جنرال الکتریک از کیفیت و محبوبیت خاصی برخوردار است ، همچنین جزء کالاهای پرطرفدار و لاکچری محسوب میشود.

تعمیر مایکروفر آدمیرال:

آدمیرال شرکت آمریکایی میباشد که در ایران به دلیل کیفیت بالا و رضایتمندی مشتری جزء محصولات پرطرفدار است.

تعمیر مایکروفر سامسونگ:

سامسونگ شرکت کره ای میباشد که در ایران با ضمانتنامه سام سرویس ارائه میگردد و به دلیل ضمانتنامه خوب و وجود کافی قطعات از طرفدارهای زیادی برخوردار میباشد.

تعمیر مایکروفر الجی:

الجی شرکت کره ای میباشد که در ایران با ضمانتنامه گلدایران ارائه میگردد و به دلیل ضمانتنامه خوب و وجود کافی قطعات از طرفدارهای زیادی برخوردار میباشد.

تعمیر مایکروفر بکو:

بکو شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد.

تعمیر مایکروفر زیمنس:

زیمنس شرکت آلمانی و چند ملیتی است که در برلین تاسیس شده است.

تعمیر مایکروفر ویرپول:

ویرپول شرکت آمریکایی میباشد که در ایران به دلیل کیفیت بالا و رضایتمندی مشتری جزء محصولات پرطرفدار است.

تعمیر مایکروفر باکنشت:

باکنشت شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد.

تعمیر مایکروفر کنوود:

کنوود شرکتی ژاپنی است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است.

تعمیر مایکروفر بلومبرگ:

بلومبرگ شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد.

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس:

شرکت وستینگهاوس یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۸۸۹ تاسیس شده و در ساخت تجهیزات برقی، رادارها ، نیروگاه‌ها و موتور هواپیما سابقه طولانی دارد.

تعمییر مایکروفر فریجیدر:

در ایران محصولات فریجیدر از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز کالای با کیفیت خارجی و لاکچری محسوب میشود ، طبق نظر سنجی که از مشتریان در طی سالیان استفاده از محصولات فریجیدر به عمل آمده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند.

تعمیر مایکروفر اسنوا:

اسنوا یک برند تولید کننده لوازم خانگی در ایران است ، اسنوا سر واژه نام اصلی شرکت ( ارکان ساختار نوین ایرانیان ) است .
این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است.

تعمیر مایکروفر کنمور:

کنمور شرکتی آمریکایی میباشد که از کیفییت قطعات خوبی برخوردار است.

تعمیر مایکروفر ایندزیت:

ایندزیت برند اروپایی در زمینه محصولات لوازم خانگی صادرات خود را به جهان انجام میدهد، ماکروفر ایندزیت جزء ماکروهای پر طرفدار در دنیا محسوب میشود.


مایکروفر وسیله ای چندمنظوره است. هنگامی که کاربرد و قدرت هر دکمه روی دستگاه تان را یاد گرفتید می توانید انواع مختلف غذاها را با آن طبخ کنید. دستورالعمل های طبخ با مایکروفری را که خریده اید به دقت مطالعه کنید و جزئیات کارهایی را که انجام می دهد یاد بگیرید . تا وقتی که به تمامی عملکردهای دستگاه کاملاً آشنا نشده اید احتیاط را فراموش نکنید.

تعمیر مایکروفر

در اینجا شما را با تعریف مایکروفر، انواع مختلف آن و توصیه های ایمنی برای استفاده از مایکروفر آشنا میکنیم تا برای تعمیرات مایکروفر آماده شوید.

مایکروفر چیست؟

مایکروفر یکی از لوازم خانگی است که انقلابی در آشپزخانه های مدرن بر پا کرده است. این وسیله طراحی شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهای الکترومغناطیسی که اشیا را از درون گرم می کند، بپزد. این وسیله برای گرم کردن سریع غذا استفاده شده و کارهای زمان بری مانند ذوب کردن کره یا گرم کردن َآب را به سرعت انجام می دهد. برخلاف فرهای قدیمی، مایکروویو غذا را از درون می پزد نه از بیرون. مایکروفر در ابتدا در آشپزخانه های تجاری مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون در اکثر خانه ها و آفیس ها از مایکروفر استفاده می شود. برای تعمیر مایکروفر خود با تعمیرگاه مجاز مایکروفر تفال سرویس تماس حاصل نمایید.

انواع مختلف مایکروفر

تعمیر مایکروفر رو میزی:

این مایکروفر اولین مایکروفری بود که به بازار وارد شد.

تعمیر مایکروفر کابینتی: 

سپس، مایکروفرهای بالای گاز و مایکروفرهای کابینتی به بازار ارائه شد. مایکروفرهای رومیزی ارزان قیمت تر بوده و حمل راحتی دارند. اما فضای با ارزش کانتر را اشغال می کنند. مزیت این مایکروفرها این است که می توانید هنگام عوض کردن خانه خود آن ها را با خود ببرید. مایکروفرهای بالای گاز و کابینتی فضای کانتر را اشغال نمی کنند اما قیمت بالاتری دارند و قابل جابجایی نیستند و همچنین شاید نیاز باشد توسط فردی متخصص نصب شوند.

مایکروفرهای کانوکشن دارای المنت گرم کننده و فن هستند که غذا را با گرما دادن بیرونی و درونی می پزد.

توصیه های ایمنی برای استفاده از مایکروفر

مایکروفر در صورتی که درش خراب است و یا به طور درست و ایمن بسته نمی شود، هرگز نباید روشن شود.

اجسام فلزی نباید در مایکروفر قرار داده شوند مگر اینکه برای استفاده در مایکروفر طراحی شده باشند.

گرم کردن مایعات در مایکروفر باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از مایکروفر از دستکش فر استفاده شود.

مایکروفر باید به طور منظم تمیز شود و نباید در حالی که خالی است، روشن شود.

تعمیر مایکروفر

تعمیر مایکروفر تخصص میخواهد ، تعمیرکار مایکروفر نیاز به تخصص الکترونیک و مکانیک دارد ، مشکل مایکروفر شما میتواند از برد الکترونیکی باشد که برای برطرف کردن عیب مایکروفر باید تخصص الکترونیک داشت ، همچنین میتواند مشکل مکانیکی داشته باشد که باز نیاز به تخصص مربوطه دارد ، بنابراین برای حفظ کیفیت مایکروفر خود با تعمیرگاه مجاز مایکروفر تفال سرویس تماس بگیرید تا از قطعات فابریک و تعمیرکار متخصص بهره مند شوید.

انواع خدمات رسانی در این زمینه:

- تعمیر ماکروفر

- تعمیر ماکروویو

- تعمیرات مایکروفر

- نمایندگی تعمیرات ماکروفر

- نمایندگی تعمیر ماکروویو

- تعمیر ماکروفر سامسونگ

- تعمیر ماکروفر ال جی

- تعمیر ماکروفر بوتان

- تعمیر ماکروفر دلونگی

- تعمیر ماکروفر بوش

- تعمیر ماکروفر پاناسونیک

- تعمیر ماکروفر فلر

- تعمیرات ماکروفر سامسونگ

- تعمیرات ماکروفر ال جی

- تعمیرات ماکروفر دلونگی

- تعمیرات ماکروفر بوش

- تعمیرات ماکروفر پاناسونیک

- تعمیرات ماکروفر فلر

- تعمیرات ماکروفر بوتان

- تعمیر ماکروویو سامسونگ

- تعمیر ماکروویو ال جی

تعمیرات تخصصی انواع مایکروویو و سولاردام برندهای دیگر و سرویس دوره ای و تست اشعه با مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی ایران

جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مرکز و جنوب و شرق تهران با شعبه مرکزی، تلفن 02166436070 تماس بگیرید.

برای ورود به وب سایت، کلیک نمایید.





:: برچسب‌ها: تعمیر مایکروفر ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: